duminică, 13 decembrie 2020

Nu am mai scris pe blog..

 Anul acesta a fost un an foarte greu.Aceasta pandemie ne-a schimbat vietile tuturor.Nimic numai este la fel.

Scoala on line, terapie on line..qwan ki do on line.

Elena are o perioada de stagnare.Acest on line este dificil pentru ea.Eu ca parinte sunt acum profesorul ei.A mers doar 2 saptamani la scoala de cand a inceput clasa a 7-a.Clasa a VI-a a incheiat-o foarte bine cu media peste 9. ( 9.10).

Acum in clasa a 7-a este foarte greu iar scoala on line pentru ea e foarte grea.Eu ca parinte nu am acel har de a putea sa ii explic asa cum o fac profesorii la scoala.

Ne rugam la D-zeu sa fim sanatosi.Sa speram ca totul va fi bine.

Va rugam sa ne fiti alaturi in continuare.Imi cer scuze ca nu am mai scris demult aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu