luni, 11 mai 2020

La multi ani Elena ! 14 ani!

La multi ani printesa mea ! Azi implinesti 14 ani!
LA MULTI ANI ELENA! Dumnezeu sa te binecuvinteze! Maica Domnului sa iti lumineze pasii!
Ce mult te-ai schimbat ! Acum esti domnisoara !
Sa stii ca am uitat prin cate am trecut sa fii ceea ce esti acum! Am uitat greutatile..Am uitat cat de greu a fost....O lectie de viata..Am uitat cand plangeam..cand cei care ar fi trebuit sa intinda o mana nu au facut-o...
Dumnezeu ne-a dat oameni buni care au fost si sunt alaturi de noi! Dumnezeu sa va binecuvinteze.
Dumnezeu sa iti lumineze pasii, sa te ocroteasca si sa ai oameni minunati care cred in tine !
Buni a noastra din cer te rog sa ne trimiti ajutor si iti multumesc pentru toate rugaciunile.adresate lui Dumnezeu cand erai aici!
Alaturi de Damian voi sunteti ratiunea mea! Va pup si va iubesc copilasii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu