joi, 31 octombrie 2019

Am revenit...suntem in impas . .

Dupa o lunga perioada reusesc sa postez pe blog.Imi cer scuze dar nu am avut laptop si abia reusesc acum sa scriu de pe telefon.
Am avut o vara frumoasa.
Elena a inceput clasa a VI-a in clasa de avansati asa cum ne-am dorit.
Luptam in continuare sa ii putem asigura terapia, (include si ajutor pentru scoala) si qwan ki do.
4 ani am avut resurse din diverse ( donatii, 2%si activitati diverse cu care ma ocup eu).
In acest an sumele din 2.% sunt mult mai mici si recunosc ca suntem in impas..nu stiu cum ne vom descurca..
Avem si de adunat acte pentru comisie..avem si aceasta la inceput de 2020..doamne cand au trecut 2 ani..
Dumnezeu sa ne ajute sa reusim in ceea ce ne propunem!
Va multumim daca ne sunteti alaturi!
Nu ne putem opri acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu