marți, 16 mai 2017

Diagnosticarea Elenei...2009

Scria azi o mamica..legat de perioada de inceput cand a diagnosticat copilasul cu autism...vreau si eu sa va spun ca doare!! Si doare foarte tare! Imi amintesc cum am asteptat pe hol la Budimex sa intru cu Elena....dupa cateva vorbe...imi spune * nu va pot ajuta decat cu un certificat de handicap..fetita e grav...e nerecuperabila...a cazut cerul pe mineee...Acele cuvinte nu le pot uita..asta pt ca desi sunt pusi acolo sa ajute mai rau fac!!! In loc sa ii spuna parintelui ca acel nenorocit de certificat este un drept al copilului..ca beneficiaza de niste bani..ca sa mearga sa faca terapie..jalnnici sunt!!! As vrea acum sa merg cu Elena de mana sa o vada!!! Si sa numai ingroape sperantele nimanui! Sa fie Om!! am facut acel certificat la 1 an.
Nu ma puteam impaca cu gandul...era prea greu .......Nu pot decat sa spun ca Dumnezeu mi-a dat putere si mi-a trimis oameni minunati ( ingeri pentru Elena) care ne-au ajutat! Va multumesc! Vreau sa precizez ca Elena inca are nevoie de terapie.si de ajutor dar asta nu inseamna ca acea *.doamna* avea dreptul sa imi.naruiasca TOT...cu siguranta putea aborda altfel problema..eu doar atat am vrut sa spun ca am trait o drama atunci si doar Dumnezeu m-a ajutat sa pot ramane un om integru sa pot lupta pt copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu