joi, 5 ianuarie 2017

Sa pasim cu dreptul in noul an!

Astazi incepem terapia pe anul 2017.Avem incredere in Dumnezeu ca ne va ajuta sa o putem sustine financiar! Avem 1 an si jumatate fara pauza! Va multumesc tuturor ca ne-ati fost alaturi si sper ca nu ne veti lasa la greu nici in acest an! Ne puteti ajuta completand formularul 230 ( 2% din impozitul pe salariu) care nu va costa nimic ( este un gest care il poate face orice angajat ( legal) .Acum ne referim la anul fiscal 2016.Va multumesc din suflet tuturor celor care veti completa pentru noi sau in acesti ani ati completat.Am cateva persoane carora le multumesc din inima ca in fiecare an au zis DA! Am incredere ca acest an va fi decisiv si ca vom reusi sa adunam macar cat am adunat anul trecut.Deocamdata inceputul e firav dar am increderea ca vom gasi mereu oameni care sa faca acest gest cu drag pentru ELENA!! 
La cat mai multe progrese printesa mea! Dumnezeu sa te ajute sa atingi normalitatea si sa te bucuri cu adevarat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu