miercuri, 4 ianuarie 2017

Anul 2017 un nou inceput

Anul 2016.Un an bun.Un an in care am avut multe de invatat.Ca oamenii nu sunt ce par a fi, ca indiferent ce ai face nu le poti intra in voie..trecand peste asta vreau sa va multumesc din suflet ca ne-ati fost alaturi si in acest an.Ca v-ati pus pentru o secunda in pielea noastra si nu ati trecut cu vederea strigatul nostru.Poate uneori v-am suparat dar nu a fost cu intentie.Imi cer scuze.Vreau sa va spun ca eu contul de facebook l-am facut pentru fetita mea.Daca cineva crede ca deranjez poate da unfriend.Am ajutat si eu cum am putut sau cat am putut.Nu ma laud doar va spun ca numai cine trece prin greutati ( indiferent de care ar fi) stie si intelege cu adevarat un alt strigat.
Eu va doresc din suflet un an nou cu sanatate , avand pe cei dragi alaturi si mai ales sa fiti sub protectia lui Dumnezeu! La multi ani! Multumesc tuturor si catorva persoane in special ca ati crezut in noi!
Ma rog in fiecare zi ca Dumnezeu sa nu ne lase si sa ne aiba sub ocrotirea lui!
Vreau sa multumesc si celor care ne-au ramas prieteni in toti acesti ani grei!
Un indemn de final: nu uitati sa fiti buni! Nu uitati ca nimic nu se poate face singur! Ca vremurile acestea sunt ca un test!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu