miercuri, 11 mai 2016

Elena implineste azi 10 ani!

Azi printesa mea Elena implineste 10 ani! Imi doresc din inima ca Dumnezeu sa ii imparta sanatate si sa aiba mult noroc alaturi de fratele ei! E greu de exprimat prin cate am trecut in acesti 10 ani..8 ani de lupta...Au fost ani grei si uneori am simtit ca numai putem..dar zambetul ei ne-a facut sa mergem mai departe.Un copil vesel si iubitor care a oferit poate mai multa dragoste decat oricine altcineva..Multumesc lui D-zeu ca ne-a scos in cale oameni minunati care ne-au fost alaturi in acesti ani.Pot spune doar ca nu ne putem opri aici si ca vom lupta in continuare ca Elena sa fie bine si cu speranta ca Dumnezeu ii va imparti si ei o viata frumoasa si cu mult noroc alaturi de fratele ei Damian.
La multi ani draga mea! Tu si Damian sunteti sufletul si viata mea!
Ma rog la Dumnezeu sa ne ajute in continuare si ne ocroteasca familia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu