marți, 5 aprilie 2016

O lupta...care dureaza ani!

Ma tot gandeam cum sa scriu..sa nu fiu inteleasa gresit.
Imi aduc aminte anul in care am diagnostiact pe Elena..un an foarte greu pentru mine , anul 2009 , an in care s-a nascut si baietelul nostru care ne-a adus speranta.
In toti acesti ani ne-am luptat din rasputeri sa asiguram terapia de care are nevoie si am trecut prin multe incercari! Incercari care ne-a facut mai puternici.
Pe langa asta au fost si alte piedici venite din partea celor care ar trebui sa respecte drepturilor acestor copilasi si carora nu le pasa de suferinta si incecarile noastre.Dar vreau sa le atrag atentia ca nu ma las! Am obosit sa tot indur diverse si lor sa nu le pese...Voi lupta sa obtin drepturile pe care legea ni le da si ei nu vor sa le indeplineasca!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu