marți, 8 martie 2016

LA MULTI ANI MAMA!

Mama..un cuvant magic..in 2006 cand am devenit mama era cel mai frumos sentiment pe care l-am trait..Nu aveam de unde sa stiu ca voi fi mama de copilas special..Stiu ca anii astia am luptat pe toate planurile pentru copilasii mei ( in 2009 mama a doua ora) ..poate uneori am gresit..in toti acesti aproape 10 ani in aceasta meserie declar cu mana pe inima: cea mai grea meserie este sa fii mama! heart emoticon Ma bucur ca am avut puterea sa ma ridic ori de cate ori am fost jos, asta pentru Elena in primul rand si in al doi-lea rand pentru amandoi copii !
Vreau sa multumesc mamei mele pentru grija ce mi-o poarta, bunicii mele pentru rugaciunile zilnice catre Dumnezeu pentru a cere ajutor de la El!
La multi ani tuturor! Sa avem sanatate si putere sa ne crestem copilasii, sa luptam pentru ei avand la final satisfactia ca am invins greutatile si ca am facut tot ce am putut pentru ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu