sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Am reinceput terapia!

Dupa o bine meritata vacanata petrecuta prin locurile natale ne-am reintors acasa si am reinceput terapia.Prima sedinta am facut-o pe 8 ianuarie. Am petrecut 2 saptamani la mama mea la Petrosani.Copii s-au bucurat din plin.Eu pe langa ei m-am bucurat de revederea unor oameni dragi sufletului meu.Locul unde am copilarit ocupa un loc apare in sufletul meu.Ne-am intors acasa.Foarte obositor drumul Au fost sarbatori fara *tati* dar ce sa facem..il asteptam cu drag sa se intoarca sanatos. Ne-am bucurat de zapada , oameni frumosi si acum reincepem cu speranta ca acest an sa fie la fel de bun ca anul 2015 si sa avem putere sa sustinem terapia de care Elena are atata nevoie sa atinga normalitatea. Va multumesc daca si in acest an sunteti alaturi de noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu