marți, 22 decembrie 2015

VA MULTUMIM!

Am si eu un mesaj de multumire tuturor celor care ne-au ajutat in acest an.Multumesc inca o data celor care au comandat de la Ikea ( Comenzi Ikea pentru terapia Elenei) sau au donat 2 % Asociatia Sa-i dam o speranta Elenei sau au comandat de la Farmacia Tei, sau au fost alaturi de noi cu o vorba buna, un gand bun, o bucurie adusa copiilor mai ales Elenei ma inclin in fata voastra si va multumesc ! Elena a avut o sansa datorita voua! Dumnezeu sa va dea sarbatori cu sanatate, bucurii si cei dragi alaturi! De la pasi mici..de la primul mama..de la prima afectiune " mama te iubesc" de la mama iarta-ma ca am gresit, de la primul cuvant Mosu Cadou..pana la a invata si a scrie la scoala..pana la a vorbi si a canta toata ziua si a se bucura de cadouri primite in adevaratul sens al cuvantului..acesta a fost lungul nostru drum si sunt fericita ca am avut alaturi oameni de la care nu asteptam nimic , am descoperit cine este cu noi cu adevarat, cine crede in noi si in lupta noastra ca Elena sa fie bine..Cred ca a fost si este o lectie de viata pentru noi pentru a vedea cu adevarat cine este alaturi de noi!Nu ne putem opri aici.Luptam acum pentru independenta si pentru a putea sa se descurce in viata, pentru asta ne punem toata increderea in Dumnezeu si in puterea Lui de a lucra prin oameni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu