miercuri, 30 septembrie 2015

Azi m-am necajit..

Eram in parc cu amandoi copii.Si  vine Elena la o fetita care era in carucior si sa o atinga..Bunica...( nu o atinge ca e mica ( cred ca avea cam 1 an) si ca dute de te joaca cu copii tu esti mare!!)..m-am necajit..de ce? pentru ca i-am spus doamnei ca ei ii plac copii micuti si ii adora..si ca avem o intarziere asta e cauza..( numai stiu cum m-am exprimat...) Urmatoarea intrebare" Dar de ce este asa? """"la care am sarit ca arsa? Dar ce intrebarea este asta draga doamna? Credeti ca eu vreau sa fie asa..sau nu inteleg rostul intrebarii..Oricum am obosit sa povestesc..nu stiu uneori cum sa evit aceste discutii..nu stiu cum sa scap de aceste intrebari...oameni fara scrupule..oameni care nu au altceva de facut..:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu