marți, 14 iulie 2015

Evaluarea anuala a Elenei

Și iată ca a mai trecut un an....un an greu..un an în care am încercat ce ne-a stat în putință sa asiguram terapia de care Elena are nevoie...începând cu anul trecut am fost nevoiți sa schimbam spitalul unde făceam acea evaluare anuala pentru acei bănuți pe care statul îi da pentru copilași. ..bani putini și care se obțin cu greu și care sunt prea putini pentru nevoile unui copil dar fără de care nu putem merge mai departe ( mulți putini este un drept pentru care luptam anual) ...la spitalul Titan.Aici am întâlnit un personal super și fata de care am tot respectul..problema este sistemul care ne obliga mai nou sa stăm internați 6 zile pentru a "confirma" ceea ce știm deja..au fost 6 zile grele pentru mine..Elena nu a înțeles mare lucru de acolo...ei i-a plăcut acolo.....mie NU...parcă îmi e din ce în de mai greu sa văd ca sunt tot mai mulți copilași diagnosticați asemănători cu Elena și mai ales părinți dezorientați la fel Cum am fost și eu acum aproximativ 6 ani...Pot spune doar ca Mulțumesc lui Dumnezeu ca m-a ținut tare pana acum și vreau sa îl rog și de acum încolo. ...Am mare nevoie...parcă e din ce în ce mai greu...mă supăr , plâng din orice..O lupta care parcă nu se mai termina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu