duminică, 5 iulie 2015

Cateva zile frumoase

Am reusit sa mergem si noi la Manastirea Sambata de sus ( manastirea Brancoveanu).Un loc frumos, linistit, un loc in care imi doream de ceva timp sa ajungem.Daca tot era in drumurile noastre am urcat pe munte la Babele...foarte frumos numai spun de aerul curat si de privelistea care te incanta!
Am reusit sa ajungem la o familie de oameni speciali pentru noi DoamnaMagda Ignat ocupati un loc aparte in sufletul meu.Va multumim pentru ospitalitatea si caldura care o transmiteti in jur.Sa va dea Dumnezeu sanatate si tot binele din lume.Multumim pentru tot ce ati facut pentru Elena .
Manastirea Ialomitei un loc frumos pe care l-am vizitat cu drag.Liniste, aer curat..ce iti poti dori  mai mult?


Un sfarsit de saptamana in care ne-am incarcat bateriile pentru o perioada stresanta care va urma...evaluarea anuala a Elenei..acele drumuri si acte..pentru a obtine niste banuti care ni se cuvin dar care necesita muulta birocratie..speram din inima ca Dumnezeu sa ne ajute sa ii putem obtine in continuare pentru ca Elena are in continuare nevoie de ajutor pentru a putea face cerintelor scolare si nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu