miercuri, 15 aprilie 2015

O mini vacanta plina de binecuvantare!

Aceste zile petrecute prin locurile natale ne-au adus multa binecuvantare!
In sambata Pastelui am fost de dimineata la Manastirea Prislop.Ma bucur din suflet ca am reusit sa ajungem chiar in ziua cand am implinit 14 ani de cand eu si sotul meu suntem impreuna ( pe 1 octombrie vom face 10 de casatorie).
Am reusit sa mergem si la Rezervatia de Zimbri la Hateg.Copilasii foarte incantati!Am reusit sa revad o colega de liceu pe care  nu o mai vazusem demuult .Ma bucur din inima pentru primirea calduroasa! Multumimm mult!



Un loc supeb, care ocupa un loc aparte in sufletul nostru.
In ziua de Paste am fost la bunica mea pentru asta ma bucur din inima pentru ca este un om drag sufletului meu si pentru care am toata stima.
Am reusit sa ajung si la mormantul tatalui meu pentru a aprinde o lumanare,
In a doua zi de Paste am urcat sus la Schitul Straja.Un loc plin de binecuvantare, aer curat si oameni deosebiti.Am dormit acolo peste noapte.Pentru asta multumim parintelui de acolo pentru gazduire.
Ne-am bucurat, de aer, soare, locuri binecuvantate, ne-am incarcat cu energie pozitiva.
Multumim ca ne sunteti alaturi in fiecare zi si ne rugam la Dumnezeu sa ne ajute sa invingem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu