luni, 5 ianuarie 2015

O vacanta plina de incarcatura emotionala!




Au fost 2 saptamani de vis.Dumnezeu ne-a calauzit pasii spre locurile natale unde de fiecare data cand mergem ne umplem inima de bucurie.Acolo sunt locurile unde eu am copilarit, bunica mea care este viata si sufletul meu, mama mea si tatal meu care este in ceruri ( mergem de fiecare data sa aprindem o lumanare).
Am urcat la straja la Schitul Straja a doua zi de Craciun.Acolo am primit gazduire de la parintele Dimitrie care ne-a oferit totul: caldura sufleteasca, rugaciune si un loc de vis.Recomand celor care doresc sa ajunga sa nu ocoleasca acest loc plin de binecuvantare!
Am petrecut 24 ore sus la aer curat si am poposit la Schitul Straja.Am trecut si pe la Vila Alpin si am baut o limonada in semn de multumire pentru gazduirea din vara.
Nu pot spune decat ca MULTUMESC lui D-zeu pentru tot ajutorul dat anul trecut si ne indreptam gandurile si speranta tot in EL si in acest an.
Multumesc parintelui Dimitrie si ajutorului parintelui oameni cu suflet mare si de la care am primit binecuvantare!
Am revazut si pe bunica mea>Elena o iubeste foarte mult.Este un suflet cald si bland.Imi doresc sa o mai tina D-zeu langa noi sanatoasa .Este sufletul si viata mea,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu