vineri, 30 ianuarie 2015

5 ani de blogger! 5 ani de lupta ! o lupta grea si cu multe sacrificii!

Zilele astea se implinesc 5 ani de cand am blogul pentru Elena.O lupta care uneori mi se pare fara sfarsit..Momente in care simti ca numai poti,momente de lupta cu morile de vant ( autoritati care ar trebui sa ajute si nu sa poarte oamenii pe drumuri).Nu pot uita acel moment in care m-am hotarat sa fac publica povestea Elenei, si mai ales oamenii care au crezut in noi de la inceput si care de-a lungul acestor ani ne-au fost alaturi fara de care noi nu am fi ajuns aici.Am trecut prin multe....Vreau doar sa multumesc lui D-zeu ca nu ne-a lasat si tot in EL ne punem toata increderea ca in cativa ani vom fi bine si nu vom mai avea nevoie de nimic Pana atunci lupta noastra continua si sper din inima sa gasesc puterea sa merg mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu