luni, 8 decembrie 2014

Mos Craciun are Misiune GREA...

Scria cineva pe FB si m-a facut sa imi aduc si eu aminte de Elena "nonverbala" de sarbatori,,,cand nu stiam ce doreste....nu stia sa ceara...nu intelegea rostul bradului...lui Mos Craciun..Mos Nicolae....desi noi am respectat in fiecare an tradita...acum ca am reusit sa vorbim, sa spunem ce dorim ma simt uneori neputincioasa in indeplinirea dorintelor...nu sunt mari...dar sunt spuse din suflet si mereu imi spune..a inceput sa inteleaga de sarbatori si de "mosu"...anul trecut a vazut o bucatarie la o fetita si aia si-a dorit...(multumim persoanelor care anul trecut au fost Mos Craciun pentru amadoi copilasii mei si le-a adus bucuria in suflet prin gestul lor..cadoul si un brad mai mare pe care il avem si in acest an si pe care in seara asta l-am impodobit cu ce aveam de anul trecut..nu am mai asteptat..era asa bucuroasa ca are in clasa la scoala...)...anul acesta isi doreste o papusa barbie sau un bebelus de prin reclamele TV..desi are muulte papusi primite din cele clasice nici una nu o mai incanta...ma bucur din suflet ca poate sa spuna ce isi doreste si noi speram sa putem fi pe masura asteptarilor....nu va pot spune bucuria mea ca poate sa spuna ce isi doreste sa ii aduca mosul..

cateva mamici ne-au promis ca ne vor ajuta sa-i indeplinim dorinta adresata Mosului pentru Elena iar pentru Damian ca sa nu uitam si de el ma voi ocupa eu...
Isi doreste masinutele din angry birds..http://zambirici.ro/angry-birds-go-deluxe-multi-pack-telepod/16198.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu