duminică, 5 octombrie 2014

Cateva randuri: Cum ar fi fost viata noastra fara acest diagnostic

Am vrut sa scriu si eu ceva legat de acest subiect.Inspiratia este de aici: http://carmengherca.blogspot.ro/2014/10/cum-ar-fi-fost-fara-autism.html ( sper sa nu se supere)
Este grea aceasta intrebare si pentru mine.Nu cred ca am raspunsuri clare..am doar niste trairi ...a faptului ca avem genul asta de probleme si ne este greu.Lupta noastra este grea de 5 ani.Am incercat posibilul si uneori imposibilul .Cred ca doar cine trece prin asa ceva poate intelege framantarile noastre si viata plina de suisuri/coborasuri pe care o avem.
Sunt constienta ca lupta asta m-a facut mai puternica desi eu nu ma declar un om puternic..doar un om inercand si luptand pentru copilul lui sa fie bine..Multumesc celor care ne inteleg trairile si lupta prin care trecem zilnic. Un zbucium care dureaza de 5 ani si va mai dura speram doar sa fie mai usor de depasit...mai usor pentru toti...
Este foarte greu de luptat uneori cu morile de vant...noi depindem uneori de niste bani ( redirectionari din 2%) care intra greu de la stat.Asta pentru ca autoritatilor nu le pasa de problemele noastre.
Ne rugam la D-zeu sa fim sanatosi si sa putem lupta pentru Elena si pentru ca ea sa se poata descurca in viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu