vineri, 16 mai 2014

Am implinit 8 anisori..

LA MUULTI ANI! ..Eu plina de speranta...Chiar daca la un moment dat am simtit ca totul se naruieste.....acum multumesc lui D-zeu pentru ajutorul dat , ca este sub ocrotirea lui.Imi doresc sa se faca bine ,si sa aiba muult noroc in viata.Te iubesc alaturi de Damian , sunteti amandoi ratiunea mea de a fi.Te rog sa ma ierti daca uneori simt ca numai pot...da-mi putere sa o iau de la capat sa pot lupta pentru tine ...inca o data La multi ani sanatosi si binecuvantati!A trecut prea repede timpul....Sunt mandra de tine si de faptul ca esti o luptatoare....eu imi doresc putere sa te pot ajuta! Inca mai ai nevoie de ajutor .Sper intr-o zi sa pot spune impacata ca ai invins si ca te poti descurca singura in viata.....si ca lupta mea a fost cu folos si ca toata stradania mea a dat rezultate .Esti un copil special , prea sincer in aceasta lume ...La multi ani Elena! MULTUMESC DIN SUFLET CELOR CARE NE SUNT ALATURI IN ACEASTA LUPTA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu