sâmbătă, 28 decembrie 2013

Bilantul anului 2013

Anul 2013 care desi a inceput cu multe sperante care s-au naruit datorita celor la care depusesem formularele cu 2 % in anul 2012 ne-au dat decat 1/3 din bani.Imi pusesem toata baza in acei 2 %! speram ca in acest an sa numai am acel stres zilnic legat de banii pentru terapia Elenei.Pana la urma datorita oamenilor de bine care nu ne-au lasat la greu am reusit sa razbim.Am lucrat terapie pana in august.Am intrerupt datorita costurilor mari cautand sa gasim pe cineva care sa lucreze un picut mai ieftin.Am gasit in octombrie.In toamna Elena a mers la scoala.Este o scoala unde s-a adaptat foarte bine ( am avut mari emotii).Face zilnic progrese.Sunt mandra de ea.Multumesc tuturor celor care ne-au ajutat in acest an! Multumesc ca ati crezut in Elena si in eforturile noastre de a razbi! Multumesc celor care ne-au donat 2 %! Acum chiar daca am adunat putine formulare fata de 2012 banii au inceput sa intre.Am reusit in 2013 sa facem asociatia noastra Asociatia Sa-i dam o speranta Elenei.O asociatia nascuta din dorinta noastra de a face mai mult pt Elena.Din dorina de a a duna acei 2 % , sa numai patim ca anul trecut cand ne-a fost inselata buna credinta si asteptarile.Multumesc si Asociatia Catalina-Copilarie Furata asociatie unde am depus formularele cu 2%.Singura care ne-a ajutat neconditionat.D-zeu sa va ajute , sa va dea copilasi sanatosi! ne dorim din suflet ca anul 2014 sa ne aduca sanatate si putere sa putem continua lupta noastra, in ciuda tuturor.Elena va avea nevoie si in acest an de terapie.Formularele cu 2 % sunt sansa noastra ca anul viitor in decembrie sa putem sa avem sansa de a lucra terapie atat cat Elena are nevoie.Va multumesc din suflet tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu