duminică, 10 noiembrie 2013

Mini vacanta foarte frumoasa!

Pentru ca puiutii au fost in vacanta in aceasta saptamana am hotarat sa nu stam acasa.
Am petrecut cateva zile frumoase departe de casa..pe locurile natale.Sincer imi era dor de locurile natale, de bunica mea de mama mea...de tot ce este acolo..Am fost la bunica mea , apoi am mers o zi la Prislop , un loc in care simti ca esti altfel si azi am incheiat mini vacanta la Ocnele Mari la salina -am mers special pentru copii ..Sper sa ne fie de folos.Ma bucur ca am cunoscut pe Ana Maria , Cristina si imi pare rau ca nu am reusit sa ma intalnesc cu Alina Stan si cu Mary .Dar promit cu viitoarea ocazie ne vom cunoaste.Multumesc lui D-zeu pentru aceste zile frumoase departe de lumea dezlantuita de acasa....().Elena e putin racita dar speram sa ne treaca.Amandoi copilasii s-au simtit super.Asta ma face sa cred ca aceasta mini vacanta a meritat sacrificiul de a vede/revedea locuri si oameni frumosi la suflet.Va pupam! Multumim pentru sprijinul vostru si pentru cuvintele frumoase.Aceste lucruri ma fac sa merg mai departe si sa cred ca va fi bine ! Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu