vineri, 29 noiembrie 2013

Ganduri spuse din suflet!

As vrea sa va scriu si eu cateva ganduri, ganduri venite din suflet.Desi recunosc, nu am talent in ale scrierii si povestirii sper ca ceea ce va voi spune ma va ajuta sa transmit trairile si sentimentele unui parinte care lupta pentru copilul lui sa fie bine.Recunosc sunt om in primul rand.Viata mea de 4 ani s-a schimbat.Este o viata transformata intr-o lupta continua pentru Elena, pentru ca ea sa fie ca ceilalti sa se poata bucura de copilarie asa cum toti copii o fac si nu in ultimul rand mare fiind sa se descurce singura in aceste vremuri destul de grele.Sunt o mama cu multe vise..va spun sincer muulte pentru copilasii mei, asa cum mama mea a avut pentru mine.Eu sunt singurul copil al mamei mele, un copil care a avut totul , mama m-a crescut singura , si pentru mine ma doare ca nu reusesc sa fac atat cat ar trebui pentru copilasii mei.Sunt mandra de Elena si Damian doi copilasi cu care D-zeu m-a inzestrat.Am incredere in D-zeu ca voi reusi sa o aduc la normalitate pe Elena.Am incredere ca se vor gasi mereu cai noi care sa ma ajute sa merg mai departe, sa pot spune la un moment dat ca Elena este bine, ca numai avem probleme de acest gen si ca lupta mea a dat roade, ca printesa mea are atuuri pentru a fi un om fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu