sâmbătă, 26 octombrie 2013

Noutati despre Elena!

Am fost ieri la scoala la Elena.Am avut prima sedinta dupa o luna si jumatate de la inceperea scolii.Au fost 4 ore de discutii pe diverse teme.Nu m-am simtit niciodata mai mandra de printesa mea ca acum.Este o luptatoare!Mi s-a spus ca este atenta la ore, incearca sa faca ceea ce i se spune atat cat poate.Este cuminte.Participa cu mare drag la orice activitate.Este un copil mereu vesel si plin de viata.Scriind aceste cuvinte imi dau lacrimile!Acolo discutand cu parintii ca intre prieteni m-am simtit ca intr-o familie.Am putut spune ce ne doare, ce ne bucura si tot ce poate in alte ipostaze nu as putut .Ne unesc acolo ecesti copilasi pentru care fiecare lupta din rasputeri sa se poata integra in societatea asta si asa meskina si plina de ura si invidie.Acolo la scoala fac o singura ora de ABA pe saptamana si in grup.Se lucreaza pe alte arii.Mi s-a spus ca are nevoie neaparat sa se continue cu ea ABA pentru a i se modela acele comportamente mai putin frumoase pe care le are ( stereotipii, ticuri ) specifice."Este un copil cu mare potential stimata doamna! Speram din suflet sa gasiti resursele sa mai lucrati cu ea."Pentru asta luptam.Va multumesc din suflet ca ne sunteti zilnic alaturi in aceasta lupta.Multumesc celor care mi-au adus si imi aduc acea raza de speranta in fiecare zi , raza de care am mare nevoie.Elena si Damian sunt copilasii mei pentru care voi lupta si voi face si imposibilul sa fie fericiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu