vineri, 30 august 2013

O zi frumoasa din viata mea!


Pentru ca azi e ziua mea de nastere , vreau sa bem cafeaua impreuna! Implinesc o varsta "rotunda"..Sper din suflet sa am sanatate si putere sa trec peste toate greutatile si sa ma pot bucura de copilasii mei.Vreau sa va multumesc pentru tot ce ati facut pentru Elena!Sunt sigura ca nu o data viata va va rasplati cu tot ceea ce este mai frumos!
        O zi frumoasa din viata mea! Nu prea ma pricep la scris...Vreau doar sa multumesc mamei mele , bunicii mele care imi sunt alaturi cu gandul in fiecare zi. Nu-mi vine sa cred ca au trecut deja atatia ani....e greu...foarte greu..ma apuca nostalgia..Imi e dor de copilarie si de tot ce a insemnat ea ! Tata. acolo de unde esti acum da-mi putere sa merg mai departe, sa pot lupta pentru copilasii mei! Ei sunt viata si sufletul meu!Elena un copilas special are nevoie de mine sa lupt zilnic pentru ea.Imi doresc sanatate , putere sa trec peste greutati , sa-mi vad in fiecare zi copiii zambind , si nu in ultimul rand pe cei dragi alaturi de mine mereu!O zi binecuvantata va doresc! Pe seara vine tortul! Multumesc dragi prieteni care ati crezut in Elena!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu