vineri, 23 august 2013

O realitate cruda!

As vrea sa va descriu o realitate cruda..o realitate care ma doare.Aici in localitatea asta mica am mers la cateva firme sa vorbesc despre Elena si costul terapiei pentru o sponsorizare ( sponsorizare care se poate face pana a 20 % din impozitul pe profit-impozit pe care oricum il platesc firmele).Am fost refuzata politicos : este o procedura anevoioasa, pana imi scade mie banii statul mai este...sau acum e perioada de concedii si nu am cu sa va ajut...contabila in concediu....Deci ce sa inteleg din asta? Iti trebuie tot cunostiinte pe la firme sa te ajute...sau ce iti trebuie? ( am mers cu Elena dupa mine-a vazut copilul ).....Nu spun ca ma dau batuta , sau ca m-am asteptat sa zica DA din prima , dar nu am vazut nici cea mai mica dorinta de a face ceva pentru un copil!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu