marți, 27 august 2013

O lupta care se duce zi de zi!

Lipsa resurselor este pentru noi principala problema.Ne luptam din 2009 sa gasim resurse financiare pentru a razbate.Asociatile unde am lucrat:
Am inceput la Fundatia Copii in Dificultate.Am lucrat 2 sedinte a cate 2 ore pe saptamana.
Am urmat apoi cu doamna Nistor Ana de la AIPA ( Asociatia pentru Interventie Precoce in Autism)
O pauza de 6 luni care nu ne-a adus nimic bun...Elena a regresat..
Am reluat in 2012 cu Doamna Monica Berceanu-Am lucrat pana anul acesta iunie 2013.
Tot in 2013 dupa o lupta de 4 luni am reusit sa avem si asociatia noastra "Asociatia sa-i dam o speranta Elenei!
Formularele cu 2 %-in anul 2012 am adunat 180 formulare la AIPA-am primit doar o parte din bani,.
                              -in anul 2013 am adunat la Asociatia Catalina Copilarie Furata

O lupta care nu se mai termina..TOTUL PENTRU ELENA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu