vineri, 7 iunie 2013

Greuu...si foarte greu...lupta cu birocratia...

Vreau sa va impartasesc si voua din "experienta " mea foarte" placuta" de a face o asociatie pentru Elena...azi dupa aproape 40 zile de la data pronuntarii Tribunalului Ilfov ( la apel meu ) mi-a dat hotararea definitva si irevocabila..vreau sa va spun ca am stat asa mult dupa ea ca mi-au zis" nu stim sa o redactam...este castigata prin apel si nu am avut asemenea cazuri...sa ma interesez..." ...azi cand mi-a dat-o era acelasi text cu cu textul comunicarii sentintei...deci nu era mare filosofie..doar avea o stampila pe spate si un timbru pe fata......la sfarsit..o intreb dar certificatul de inscriere in registrul asociatiilor nu mi-l dati? aaaa....nu , ma scuzati..avem mult dosare si nu am avut timp..veniti dupa el saptamana ce vine,  vineri....eu numai am nimic de comentat..decat nu ma gandeam nici macar in cele mai rele vise ca va ajunge sa dureze 4 luni infiintarea unui ONG.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu