miercuri, 17 aprilie 2013

Vizita la o scoala speciala!

Am fost azi la o scoala speciala din Bucuresti.Va spun sincer ca am plecat placut impresionata.Am stat 1 ora si 30 minute acolo dar sincer m-a impresionat ce dotata era si am discutat si cu niste profesori de acolo care mi s-au parut foarte ok.maine merg si cu Elena sa o vada si sa o cunoasca.Din toamna va merge acolo.Am ajuns la concluzia ca nu pot face experimente pe Elena, nu pot merge pe ideea ca se va adapta alaturi de copilasi la o scoala de masa si va face fata cerintelor de acolo si apoi sa nu faca...D-zeu e sus ca imi doresc ceeea ce este mai bine pentru ea, si eu voi incerca din toamna acolo si vom vedea ce se intampla.Va spun sincer ca acum am ajuns intr-un moment foare greu si nu stiu pe ce cale sa o iau...Eu mai am si un baietel de 3 ani si jumatate care este bine slava cerului si imi este foarte greu cu amandoi sa fac fata la tot ceea ce se intampla in momentul de fata.....Sper ca decizia asta este cea mai buna......!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu