miercuri, 21 decembrie 2011

Numai avem bani pentru terapie

De 4 luni Elena a intrerupt terapia. Eu speram ca incepand cu anul viitor sa o putem reincepe.Dar se pare ca doar 1-2 luni o vom putea face.Eu am avut speranta ca voi putea beneficia de ajutor de somaj dupa indemnizatia crestere copil dar nu este asa.
In momentul de fata eu am doar banii pe care ii iau ca insotitor al Elenei si salariul sotului care nu este prea mare.
Nu stiu ce sa mai cred, sau cum sa mai procedez.De cateva luni bune nu am mai primit nici un ajutor.In momentul de fata dispun de bani pt 2 luni de terapie.Bani adunati din donatii.
Daca doreste cineva sa ne ajute o puteti face donand banuti in contul meu.

Contul meu unde puteti depune banuti este:
RO 75 RZBR 0000 0600 1185 2443 deschis pe numele BUTCARU AFRODITA
pentru orice detalii va stau la dispozitie.
formularul de contact

Multumesc!

aici puteti gasit tarifele care se practica pentru terapia de care fetita mea are nevoie ( ABA)

http://www.napocensis-mc.ro/tarife/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu