duminică, 9 noiembrie 2014

O saptamana de vacanta frumoasa

Printesa a avut o saptamana de vacanta.Asa ca am fost la bunica.O saptamana cu mult soare in care copilasii s-au simtit foarte bine ( cu mici incidente....putina febra au avut amandoi).Am fost la Manastirea Prislop pentru o oaza de liniste in suflet si pentru a ne ruga pentru sanatatea noastra a tuturor si mai ales pentru printesa mea.Desi am stat 2 ore la rand a meritat acest efort.Timpul frumos a facut ca puiutii in cele 2 ore sa se joace cu frunze sa alerge si astfel timpul s-a scurs foarte repede.Un colt de rai in care vom merge de cate ori vom avea ocazia.Doamne ajuta-ne sa ne fie de folos!
La intoarcere spre casa am trecut pe la Salina Ocnele Mari  ( Valcea) unde am respirat putin aer curat.
Ma bucur din suflet pentru o saptamana petrecuta pe meleaguri natale in care am revazut persoane dragi mie si care de fiecare data cand merg imi incarca bateriile.
Am fost in vizita la o mami speciala pentru sufletul meu pe care o iubesc mult si sper ca D-zeu sa ii dea putere sa treaca peste toate greutatile.
Reintorsi acasa ..vom continua terapia incepand cu 15 noiembrie.
Speram sa inceapa sa intre 2 % aferenti anului 2013 sa putem avea bani pentru terapie si voi incerca si niste ore cu o doamna invatatoare pentru ca are nevoie si de ajutor pentru scoala.Am cam inceput sa dam de greu.
Va multumim ca ne sunteti alaturi zilnic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu