vineri, 2 februarie 2018

Am incheiat primul semestru -clasa a IV-a

Sunt mandra de printesa mea! A terminat cu bine primul semestru din clasa a IV-a.
Inca din acest an au profesori la fiecare materie ! O schimbare pentru ea dar se pare ca s-a adaptat! Toate doamnele o iubesc si o apreciaza pentru efortul depus.
Va multumim ca ne sunteti alaturi!

Sunt mandra de printesa mea! A inceput sa inteleaga sensul notelor la scoala! A inceput sa aiba motivatie sa invete ! Pana de curand nu intelegea ce insemana premiu la scoala.
Am trecut prin multe etape..intelegerea zile de nastere printre altele
Va rugam sa ne fiti alaturi in continuare! 
In mai implineste 12 ani..a trecut timpul..lupta noastra a inceput din anul 2009 la inceput de an..
Au fost ani grei! Ani in care nu ne-a fost usor.Ne-am bucurat si am plans pentru fiecare progres in parte! 
Trebuie sa lucram in continuare! O perioada de achizitii este si 12-14 ani cand trebuie lucrat pe mai multe planuri!
Completand formularul 230 ne puteti ajuta sa continuam sa luptam pentru Elena.Eu promit ca fac tot ce imi sta in putiinta sa fie bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu