vineri, 11 august 2017

Acea umilinta anuala...

Am si eu pentru ziua de azi cateva de spus: am obosit de la evaluarile astea anuale..m-au secat de puteri..numai zic de umilinta la care esti supus ca si parinte: fie nu te lasa sa te bucuri de progrese ca iti taie gradul ( si numai ai cu ce lucra in continuare..desi copilul are inca nevoie) fie esti acuzat ca nu il indopi cu medicamente ca sigur * ajuta..
Mai am ceva de adaugat acum pot afirma cu mana pe inima ( au venit testele genetice dupa 1 an) ca boala Elenei nu e genetica! Si ca astia mi-au imbolnavit copilul ( dupa ROR-la Elena s-a rupt firul...) voit...si acum se trezesc ca dupa atatia ani aproape 9 la numar de lupta ca gata se spala pe maini..si.e.totul ok...nu.ma vait..nu acuz pe nimeni..nu intru in polemici dar ..eu nu ma las!
Si ca sa inchei intr-un ton..azi la.evaluare Elena le spune: *imi place de voi*...doamneee tot un zambet pe.ele..le iubeste si pe ele cineva...hmmmm..desi m-au umilit maxim..nu va mai spun cum..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu