sâmbătă, 17 iunie 2017

A venit vacanta!

A mai trecut un an scolar! ELENA a trecut in clasa a IV-a iar DAMIAN in clasa a II-a. Sunt mandra de copilasii mei! De Elena ca am reusit sa ajungem aici nemaicontand acum prin cate am trecut, de puiul meu cel mic care imi da putere sa merg mai departe! Multumesc lui Dumnezeu pentru tot! Ca am avut putere sa depasim cele mai grele bariere! Ma rog la EL sa ne ajute in continuare , sa ne trimita oameni minunati in cale si sa ne dea sanatate si unire! 
Va doresc vacanta placuta!
Noi vom continua terapia si pe perioada verii cu o pauza mica la un moment dat!
Va multumesc din inima ca ne sunteti alaturi! Am incredere ca am oameni aici care ne trimit energie.pozitiva mereu si ne incurajeaza ! 
In aceasta vara voi.incerca sa le ofer copiilor o vacanta frumoasa , sa se bucure cu adevarat de ceea ce este mai frumos! Ca o recompensa a eforturilor lor! Va multumesc copii mei! Sunt mandra de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu