sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Trairile unui parinte mahnit..adica eu!!

Pentru ca am vazut la o mamica o postare vreau si eu sa adaptez postarea asta ca suntem in acceeasi oala : In fiecare an cand reinnoim acel nenorocit de certificat de handicap intampinam diverse probleme asta pentru ca ne cauta nod in papura sa ne taie gradul sa nu ii mai dea nimic copilului..ca e recuperat! Numai are nevoie de nimic dupa ei!! ELENA A PROGRESAT NU CU BANII DATI DE EI CU EFORTUL NOSTRU AL TUTUROR! Am adunat formulare , alerg toata ziua pentru ceva banuti sa pot asigura terapia si traiul copilului! O TARA IN CARE SE DA CU O MANA SI SE IA CU DOUA!! Eu si maine as renunta daca Elena ar fi bine si nu ar mai avea nevoie de nimic! BA DA ARE! Pentru ca dupa 7 ani de lupta nu ne putem oprii aici!! Ceea ce pentru un copil normal totul vine de la sine la ea inseamna muulte ore de munca!!! Ma credeti ca uneori imi vine sa renunt..dar Elena nu ma lasa! Ea trebuie sa invete sa se descurce in viata! Noi parintii nu suntem vesnici! Revenind la comisiile care taie si spanzura * dupa ei un copil de 10 ani e considerat recuperat daca papa, merge la baie singur!! Oare ce Dumnezeu mai cautam la ei!! Ca a disparut autismul..doamneee dar sa dispara in pustiu! Ca prea multi copii sufera..
Cautam drepturile copilului ! Acea umilinta anuala care mai nou s-a mai adancit..am ajuns sa nu ne mai putem bucura! Acei bani sunt ai copilului! nu ai mei! eu nici macar in acestu ani nu au vrut sa ne angajeze asistenti desi legea ne dadea dreptul..eu am 4 ani de pauza in cartea de munca..si eu am 2 facultati..si eu am lucrat..deci nu.pot zice ca ca sunt nimeni si m-am trezit acum.
LA 10 ANI ELENA ESTE VULNERABILA! Nu poate fi lasata singura!
O TARA IN.CARE AM AJUNS BATAIE DE JOC SI IN CARE FIECARE FACE LEGEA CUM VREA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu