miercuri, 28 septembrie 2016

Multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce este Elena acum!

Ma tot gandeam daca sa scriu....
M-a marcat zilele trecute..si am zis sa scriu..am zis ca este ca o multumire adusa lui Dumnezeu si voua celor care nu ne-ati lasat la greu in acesti ani.
A apelat la mine o mamica sa o ajut pentru ceva..Ea are un copil cu autism..un copilas care pe mine m-a marcat profund..un copilas de 9 ani in lumea lui..un copilas....o fiinta...am stat cateva minute doar eu cu el...ma credeti ca m-a tinut de mana strans...sincer nu am cuvinte...O vedeam pe Elena " in lumea ai " pe la 3 ani..un copil total absent...
ACUUUM Elena este un copil in lumea noastra....O lupta care a dat roade..am luptat cu toata fiinta mea si cu toata credinta ca printesa mea va fi bine..SI ESTE!! Stiu ca mai averm de tras si de muncit daaaarr multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce este Elena acum si pentru tot ce ati facut pentru noi.
Nu voi renunta...Voi lupta in continuare pentru ea.
Dumnezeu e mare si credinta si lupta pe care am dus-o in acesti ani a dat roade!
Nu pot decat sa va multumesc pentru tot tuturor si sa credeti in continuare in printesa mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu