joi, 23 iunie 2016

A venit vacanta! Felicitari printesa mea pentru premiul II luat la scoala!

Intotdeauna ma emotioneaza la maxim ultima zi de scoala..ziua in care Elena are serbarea..Iata ca am incheiat si clasa a II-a.Printesa mea speciala a luat premiul al II-lea si in acest an.Sunt mandra de ea si de ceea ce este ea acum.
Un an frumos in care am luptat ca printesa mea sa se mentina si sa progreseze in continuare pe toate planurile.
Este un copil iubitor si plin de viata care merita totul ( lupta mea care uneori ma duce la epuizare..la a spune..gata numai pot...) 
Vreau sa multumesc profesorilor , doamnei cu care face terapie si tuturor care ati crezut in Elena.Multumesc in deosebi unei persoane ( nu vreau sa dau numele) pentru tot ce a facut pentru Elena.
Eu voi continua sa lupt pentru ea.Uneori suntem pusi in fata unor situatii grele dar tinem capul sus si mergem inainte!
Urmeaza o perioada de adunat acte pentru reiinoire certificat de handicap.Umilinta anuala la care suntem supusi.dar nu avem ce sa facem..mergem inainte cu capul sus..
Apoi vacantaaaa! Speram sa avem o vacanta frumoasa , cu sanatate si sa ne bucuram de tot ceea ce este frumos.
Vacanta frumoasa va doresc tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu