joi, 1 octombrie 2015

10 ani de Casatorie

Si au trecut 10 ani. ( 1 octombrie 2005 o zi de sambata calda si primitoare) .10 ani in care am trecut prin multe incercari dar le-am trecut IMPREUNA si asta pentru mine inseamna muult.Imi amintesc acea zi o zi indelung gandita si pregatita cu muulta emotie si mai ales o zi de toamna linistita.Ne-au fost alaturi atunci cateva persoane care acum numai sunt printre noi..Tata...( sper ca de acolo de sus ne veghezi)...Ma bucur ca am ales acest drum sa fim impreuna, multumesc lui Dumnezeu ca ne este alaturi in fiecare zi si ca nu ne lasa la greu.Chiar daca nu esti langa noi mie imi este foarte dor de tine si speram sa te intorci sanatos acasa la noi cei care te iubim mult.Avem 2 copilasi minunati pentru care trebuie sa luptam sa fim impreuna si sa ne iubim ca in ziua in care am decis sa urmam acest drum ( dupa 4 ani de prietenie)..Ani frumosi..ani care speram sa fie inca multi de acum inainte cu sanatate, intelegere si respect reciproc.Te iubim TATI si ne este foarte dor de tine..heart emoticon
Multumim nasilor si tuturor celor care ne-au fost alaturi in acea zi frumoasa

de toamna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu