miercuri, 29 iulie 2015

Si pentru ca nimic nu e usor.....

Ca in fiecare an ( de cativa ani incoace) cand duc actele Elenei pentru acei banuti pe care ii da statul mai vor cate ceva: anul trecut au vrut spitalizare ( in plus fata de toate actele pe care le cer), anul acesta au avut si spitalizare darr vor si o evaluare de la psihologul cu care face terapie..vor avea si asa ceva...sincer am obosit..Stiu ca nimic nu este usor in viata dar parca uneori totul e prea greu, prea multe incercari mai ale s ca eu nu am cu cine sa las copii , si unde merg ii iau pe amandoi dupa mine..:( >Voluntariul unde ducem actele este foarte departe fata de unde stam noi ( desi tot Ilfov este ).Asta insemnand sa facem 2 drumuri pana acolo..in loc de unul...Ma rog la Dumnezeu sa am putere sa trec peste toate si la un moment dat sa pot spune ca am invins aceasta boala si ca Elena este bine! va multumesc tuturor ca ne sunteti alaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu