duminică, 14 septembrie 2014

Incepe scoala! De maine suntem in clasa I

Gata vacanta! De maine incepe scoala! Elena de maine este in clasa I.Ii doresc multa putere sa lupte , sa aiba sanatate si sa nu uite ca mami o va sprijini mereu si va face tot posibilul ca ea sa fie bine! Cu D-zeu inainte iubita mea fetita! Promit sa lupt pana in panzele albe pentru tine! Alaturi de Damian sunteti comoara mea cea mai de pret.Urez muult succes celor care de maine incep scoala!Multumim daca ne sunteti alaturi in lupta noastra! Asociatia Sa-i dam o speranta Elenei este creata special pentru printesa mea pentru a putea face mai mult.Speram sa gasim sustinere si pe aceasta cale.Va rog sa nu uitati ca Elena inca mai are nevoie de terapie.Nu putem abandona tocmai acum cand am ajuns undeva destul de sus, dar nu suficient pentru a spune"gata".Sunt mandra de printesa mea si de puterea ei de lupta! Am trecut prin multe piedici dar sper sa gasesc resursele necesare sa pot lupta pentru tine in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu